1.1 Obchodní společnost Softici s.r.o. vydává tímto dle § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "občanský zákoník") v platném znění, tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jako "VOP").
1.2 Smluvní vztahy mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí občanským zákoníkem a právním řádem České republiky.
2.1. Softici s.r.o., se sídlem Jiráskova 297/14, Hodolany, 779 00 Olomouc, identifikační číslo 08158959, vedená u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, číslo vložky 78536 (dále jako "Provozovatel"). Kontaktní adresou Provozovatele pro písemný styk jsou, poštovní: Jiráskova 297/14, Hodolany, Olomouc, PSČ 779 00, emailové: info@softici.cz, koci@softici.cz.
2.2. Zákazníkem je fyzická nebo právnická osoba, které společnost Softici s.r.o. poskytuje Služby na základě Smlouvy uzavřené v souladu s těmito VOP nebo která vytvořila Objednávku Služeb poskytovaných společností Softici s.r.o. (dále také "Zákazník"). Zákazník je spotřebitelem v případě, že je fyzickou osobou a smlouvu uzavírá mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě Zákazník spotřebitelem není a nevztahuje se na něj tedy ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto VOP.
2.3 Uzavřením Smlouvy, zasláním Objednávky nebo potvrzením Objednávky vyjadřuje Zákazník se všemi jejími náležitostmi souhlas a rozumění s VOP a všemi podmínkami souvisejícími s objednanou Službou, stejně jako s obsahem, specifikací a cenou jím objednané Služby či nabídky Provozovatele. Zákazník i Provozovatel jsou povinni dodržovat všeobecné platné právní předpisy, ustanovení Smlouvy, VOP a dalších podmínek, které jsou součástí Zákazníkem objednané Služby.
Následující pojmy začínající velkým písmenem mají pro účely těchto VOP uvedený význam:
3.1. Kontaktní adresa Provozovatele: je poštovní adresa nebo adresa elektronické pošty uvedená v článku 2.1. VOP.
3.2. Kontaktní adresa Zákazníka: poštovní adresa nebo adresa elektronické pošty vedená v rámci online rozhraní Webových stránek Provozovatele, Uživatelského účtu nebo uvedená ve Smlouvě.
3.3. Objednávka: objednávka Služeb vytvořená Zákazníkem Písemně či prostřednictvím Webových stránek Provozovatele. Objednávka může být ze strany Zákazníka vytvořena také uhrazením platby na základě výzvy k platbě či daňového dokladu.
3.4 Oznámení: Písemné oznámení zaslané Provozovatelem Zákazníkovi na kteroukoliv Kontaktní adresu Zákazníka, včetně adresů elektronické pošty, nebo zpřístupněné Zákazníkovi v rámci online rozhraní Webových stránek Provozovatele.
3.5. Písemný, Písemně: sdělení nebo dokument smluvní strany v listinné nebo elektronické formě, doručený na kontaktní adresu pro písemný styk druhé strany nebo zpřístupněný Provozovatelem na Webových stránkách Provozovatele.
3.6. Provozovatel: definován v čl. 2.1. VOP.
3.7. Služba: služba poskytnutá resp. poskytovaná Provozovatelem Zákazníkovi na základě Smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem a Zákazníkem v souladu s VOP nebo služba objednaná Zákazníkem.
3.8. Smlouva: smlouva uzavřená v Písemné podobě či smlouva uzavřená odesláním Objednávky Zákazníkem a přijetím ze strany Provozovatele, na základě které vzniká smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem v souladu s VOP. Obsahujícími kontaktních a fakturačních údajů Zákazníkem v rozsahu požadovaném Provozovatelem společně s prokazatelným vyjádřením souhlasu Zákazníka s VOP je však nezbytnou částí Smlouvy. Prokázáním vyjádření souhlasu Zákazníka s VOP se rozumí i souhlas podaný prostřednictvím internetové sítě.
3.9. Uživatelský účet: účet vytvořený registrací na Webových stránkách Provozovatele prostřednictvím kterého může Zákazník spravovat své osobní údaje či kontaktní informace pro písemný styk, objednavat služby poskytované Provozovatelem a obdržet Oznámení.
3.10. VOP: viz článek 1.1. VOP. V souladu s nimi Provozovatel poskytuje, resp. poskytne Zákazníkovi na základě Smlouvy Služby za podmínek definovaných těmito VOP a Smlouvou. Vzorová Zákazník ochlajuje, že se seznámil a že rozumí a že souhlasí s tím, že se těmito VOP řídí smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem, jehož typu VOP nebo Smlouva nestanoví jinak. VOP včetně přílohu ceník zveřejněný na Webových stránkách Provozovatele a ostatní smluvní cenová ujednání jsou součástí Smlouvy a tvoří její obsah.
3.11. Webové stránky Provozovatele: online rozhraní na adrese softici.cz v jejichž rámci jsou Zákazníkovi zpřístupněny informace o Zákazníkovi a nabízených službách a kde může Zákazník vytvořit svůj Uživatelský účet a Objednávku.
3.12. Zákazník: definován v čl. 2.2. VOP.
4.1. Pokud není dohodou mezi Zákazníkem a Provozovatelem stanoveno jinak, Smlouva není uzavřena a mezi Provozovatelem a Zákazníkem nevzniká smluvní vztah, pokud nedojde k přijetí Objednávky Provozovatelem. Smlouva je uzavřena v okamžiku přijetí Objednávky Provozovatelem. Provozovatel není povinen uzavřít Smlouvu na základě nabídky Služeb na Webových stránkách Provozovatele, na Služby které prezentované se považují za výzvu k podání návrhu na uzavření obchodního zákoníku nepoužije.
4.2. Před zasláním Objednávky Provozovatel je Zákazníkovi umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Údaje uvedené v Objednávce jsou Provozovatelem považovány za správné. Zákazník nese odpovědnost za nesprávné údaje poskytnuté v Objednávce. Provozovatel neprodleně po obdržení Objednávky Zákazníkovi potvrdí Písemnou formou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka uvedenou či v Objednávce. Potvrzení o obdržení Objednávky nemusí znamenat, že by potvrzením či přijetím Objednávky či potvrzením o uzavření Smlouvy. Provozovatel nepostive Zákazníkovi přijetí Objednávky formou opravy daňového dokladu v záložce faktur v době bude daňový doklad či záložka faktura chybná v důsledku nesprávně poskytnutých údajů v Objednávce.
4.3. Provozovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky požádat Zákazníka o poskytnutí dalších Objednávky (například Písemně či telefonicky).
4.4. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (například náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) nese strany Zákazník a dalšími hradí Zákazník.
4.5. Smlouva, jejímž předmětem je dlouhodobě či opakovaně poskytování Služeb, se v případě, že se Smlouva nebo VOP nestanoví jinak, uzavírá na dobu určitou. Délka trvání Smlouvy při tomto období mezi Zákazníkem a Provozovatelem výrobní období. Délka trvání Smlouvy při odesláni Objednávky Zákazníkem. Pokud Zákazník neoznámí před skončením trvání Smlouvy, že o poskytování Služby již nemá zájem, a uhradí částku za poskytování stávající Služby pro období následující po skončení trvání Smlouvy, považuje se uhrazení takové platby za odesláni nové Objednávky.
4.6. Cena za Služby může být na Webových stránkách Provozovatele vyjádřena v cene za hodinu práce. V případě potřeby bude Zákazníkovi konečná cena sdělena po předání veškerých podkladů potřebných pro stanovení ceny za poskytnutí Služby. Podklady je možné předat Provozovateli osobně či zaslat Provozovateli na jakoukoli Kontaktní adresu Provozovatele či prostřednictvím Zákazníkova Uživatelského účtu. Cena bude stanovena v závislosti na předpokládaném rozsahu práce. V takovém případě je Smlouva
uzavřena okamžikem souhlasu Zákazníka s cenovou nabídkou, včetně nevrátné zálohy určené v čl. 5.5.
4.7. Smluvní vztah zaniká z následujících důvodů:
4.8. V souladu s § 1837 občanského zákoníku není mimo jiné možné odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a zároveň Provozovatel spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Stejně tak není možné odstoupit od smlouvy o poskytování služeb započato s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podniknul před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
4.9. V případě, že byla Zákazníkem zaplacena záloha dle čl. 4.6 a čl. 5.5. nemá Provozovatel povinnost tuto zálohu při zániku smluvního vztahu Zákazníkovi vrátit, pokud nebyl Písemně oznámen mezi Zákazníkem a Provozovatelem stanoveno jinak.
4.10. V případě, že Zákazníkovi vznikne právo na odstoupení od Smlouvy a Služba byla poskytnuta či částečně poskytnuta, má Provozovatel právo na uhrazení poměrné části ceny za poskytnuté Služby nebo právo na vrácení digitálního obsahu, ke kterému takéž zpětně určitý časový úsek poskytovaná Služba, zavazuje k uhrazení poměrné části ceny za poskytnuté Služby.
4.11. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy v zákonné lhůtě, vrátí Provozovatel Zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 pracovních dnů od přijetí Písemného oznámení Zákazníka o odstoupení od Smlouvy, platby, které Provozovatel od Zákazníka na základě Smlouvy obdržel. Tyto platby jsou Zákazníkovi vráceny bezhotovostně na účet Zákazníka uvedený v Objednávce, v rámci jeho Uživatelského účtu či ve Smlouvě. Tímto ustanovením není ovlivněno ustanovení v čl. 4.10.
4.12. Ukončením smluvního vztahu není Zákazník zbaven povinnosti uhradit nesplacené všech platby Provozovatel za Služby, na které vznikl Provozovateli nárok do okamžiku zániku Smlouvy, ani odpovědnosti za případné Provozovateli způsobené škody. Zákazník se zavazuje vyrovnat veškeré neuhrazené pohledávky a závazky vůči Provozovateli, které vyplývají ze Smlouvy nejpozději do 20 kalendářních dnů po zániku Smlouvy.
4.13. V případě přijetí Objednávky vytvořené Zákazníkem má Zákazník právo na zaslání Smlouvy na další kontaktní adresu Zákazníka, v případě zaslání Smlouvy na poštovní adresu Zákazníka je ze strany Provozovatele možné požadovat nahrazení nákladů vzniklých v rámci zasláni dané Smlouvy. Po přijetí Objednávky ze strany Provozovatele bude Zákazníkovi Smlouva automaticky zaslána na adresu elektronické pošty uvedenou v Objednávce, ve Smlouvě nebo veškerou v rámci Zákazníkova Uživatelského účtu.
4.14. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, pokud neexistuje jiná dohoda mezi Provozovatelem a Zákazníkem.
4.15. Smlouva je archivována v elektronické podobě.
5.1. Platbu za Služby může Zákazník uhradit způsoby uvedenými na Webových stránkách Provozovatele či ve Smlouvě.
5.2. Zákazník dává uhrazením platby za poskytování Služby pro období následující po skončení trvání Smlouvy najevo, že má zájem o obnoven Smlouvy a uhrazení takové platby se považuje za zájen obnovu Objednávky Provozovateli. Zákazník v tomto případě vyjadřuje souhlas s případnou úhradou a započtením veškerých případných doplňkových služeb jak, jak je Zákazník v souvislosti s poskytovanou Službou využíval.
5.3. Dokončením objednávky vyjadřuje Zákazník souhlas s cenou objednané Služby. Ceny na Služby jsou uvedeny na základě aktuálně platného ceníku, který je k dispozici na Webových stránkách Provozovatele. Ceník nevylučuje možnost Provozovatele dodat Službu za individuálně sjednaných podmínek je k dispozici na stránkách uvedenou jinak, ceny nabízených Služeb jsou zveřejňovány bez DPH.
5.4. Platba za Objednanou Službu je splatná před poskytnutím Služby, zpravidla při přijetí Objednávky Provozovatelem, pokud není stanoveno jinak. Platba za Služby je Zákazníkem hrazena při vytvoření Objednávky bezhotovostně online, a to platební kartou, bankovním převodem či jiným způsobem uvedeným na Webových stránkách Provozovatele či ve Smlouvě. Případně může být platební uhrazena v hotovosti dle individuální dohody mezi Provozovatelem a Zákazníkem. V případě platby k hotovosti je kupní cena splatná do individuální dohody mezi Provozovatelem a Zákazníkem. Cena je hrazena v českých korunách (Kč).
5.5. Záloha z konečné ceny za Služby určené dle čl. 4.6. činí 30% z konečné ceny a je splatná v okamžiku uzavření Smlouvy, tedy v okamžiku souhlasu Zákazníka s cenovou nabídkou. Zbylá část ceny je splatná 4 kalendářní dny po začátku poskytování Služby Provozovatelem.
5.6. V případě bezhotovostní platby bankovním převodem je Zákazník povinen uhradit kupní cenu vždy společně s uvedením správného variabilního a případně také specifického a konstantního symbolů platby.
5.7. Poplatky související s platbami jsou hrazeny ze strany Zákazníka, jedná se zejména o poplatek za odchozi platbu nebo poplatek za mezinárodní platbu.
5.8. Platba se považuje za uhrazenou v momentě, kdy je na správný bankovní účet Provozovatele ve správné výši a méně, pod správným variabilním, a případě také specifickým či konstantním symbolem připsána určovaná částka. V případě, kdy není částka ze strany Zákazníka uhrazena nesprávně, Služba bude považována za neuhrazenou. Zákazník je v plné míře odpovědný za správné a včasné provedení platby. Toto ustanovení se neuptatní v případě platby v hotovosti.
5.9. Po připsání platby ze strany Zákazníka na účet Provozovatele vystaví Provozovatel Zákazníkovi za platbu v souladu se zákonnou úpravou řádný daňový doklad. Zákazník souhlasí, aby mu byl daný doklad vystaven a zaslán na jakoukoliv Kontaktní adresu Zákazníka, včetně kontaktní adresu pro elektronickou poštu. K čemuž Služeb se účtuje DPH dle platných právních předpisů. V souladu s těmito právními předpisy povýše dokládány platbu reklamovat do 15 kalendářních dnů od jejich obdržení. V případě, že bude reklamace podána po této 15 denní lhůtě, bude považována za neplatnou.
5.10. V případě prodlení Zákazníka s platbou má Provozovatel právo účtovat Zákazníkovi o každý den, o který se platba opozdí. Zákazník je povinen uhradit Provozovateli náklady vynaložené na vymáhání dlužné částky.
5.11. Provozovatel má právo předat vymáhání svých pohledávek třetí straně.
6.1. Provozovatel se zavazuje Zákazníkovi poskytovat Službu dle Smlouvy uzavřené se Zákazníkem a těchto VOP.
6.2. Provozovatel má právo požadovat od Zákazníka nezbytné informace ke zjištění a ověření jeho totožnosti a svéprávnosti pro uzavření vzájemného smluvního vztahu.
6.3. Jestliže má Zákazník povinnost doložit k Objednávce další náležitosti vyplývající ze specifikace jednotlivých Služeb nebo provést nějaký úkon, nabývá Smlouva účinnosti jedině, pokud Zákazník tyto náležitosti kumulativně splní.
6.4. Provozovatel může odmítnout poskytnutí Služeb a uzavření Smlouvy se Zákazníkem v případech, kdy:
6.5. Provozovatel může Smlouvu se Zákazníkem vypovědět či od ní odstoupit zejména v případech, kdy:
6.6. Provozovatel má povinnost poskytnout Zákazníkovi formou Oznámení informace o skutečnostech, které znemožňují poskytování Služeb dle Smlouvy, pokud jsou mu předem známy.
6.7. Pokud má Provozovatel v úmyslu omezit poskytování Služby z důvodu zásahu do technických zařízení na dobu delší než 12 hodin, má povinnost informovat o tomto omezení Zákazníka formou Oznámení nejpozději 24 hodin předem.
6.8. Provozovatel má právo přerušit poskytování Služby na nezbytně dlouhou dobu pro účely oprav a údržby svých zařízení.
6.9. Provozovatel má právo přerušit poskytování Služby na nezbytně dlouhou dobu z důvodu znemožnění nebo omezení možnosti jejího poskytování neodvratitelnou událostí, kterou Provozovatel nemohl předvídat nebo jí zabránit.
6.10. Provozovatel není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
6.11. Zákazník bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Provozovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
6.12. Provozovatel je oprávněn omezit či přerušit poskytování Služby v případě, že Zákazník Službu využívá nevhodné nebo pomocí nevhodných prostředků. O přerušení poskytování Služby v nejasnostech týkajících se nevhodnosti rozhoduje výhradně Provozovatel.
6.13. Provozovatel má právo dočasně omezit či přerušit poskytování Služby v případě, že je Služba využívána v rozporu se Smlouvou nebo VOP.
6.14. Provozovatel není odpovědný za policie týkající se Webových stránek Provozovatele vzniklá v důsledku zásahu třetích osob nebo v důsledku užití Webových stránek v rozporu s jejich určením. Zákazník má povinnost se zdržet takového užívání Webových stránek Provozovatele, které by mohlo způsobit nepřiměřené zatížení systémů či narušit jeho funkci.
6.15. Provozovatel je oprávněn bez náhrady omezit či znemožnit přístup na Webové stránky Provozovatele tomu, kdo se dopustí jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání či jednání porušujícího zásady poctivosti či dobrých mravů.
6.16. Provozovatel nemá povinnost ověřovat doručení Oznámení Zákazníkovi, odesláním Oznámení je Oznámení považováno za doručené. Zákazník bere tuto skutečnost na vědomí při přijetí VOP.
6.17. Provozovatel nenese odpovědnost za přerušení poskytování Služeb Zákazníkovi dle těchto VOP z příčin ve výši moci, nebo v případě poruchů na zařízení třetích dodavatelů, pokud tyto skutečnosti nebyly způsobeny nedbalostí Provozovatele nebo byly způsobeny neodvratitelnou událostí.
6.18. Provozovatel není odpovědný za zneužití přihlašovacích údajů Zákazníka nebo osobních údajů Zákazníka či třetích stran, na základě kterého přijal Objednávku Služeb nebo provedl jakoukoli změnu či úpravu existujících údajů.
6.19. V případě vzniku odpovědnosti Provozovatele za škodu vzniklou Zákazníkovi, kdy není tato odpovědnost vyloučena VOP, Smlouvou nebo zákonem, má Provozovatel povinnost uhradit pouze prokazatelně vzniklou škodu, přičemž maximální výše odškodné činí násobek sjednána na 30 000,- Kč, a to i v případě, že je vzniklá škoda vyšší.
7.1. Zákazník je povinen se před uzavřením Smlouvy seznámit s obsahem Smlouvy a VOP a zavazuje se řídit těmito VOP, Smlouvou a případnými pokyny Provozovatele. V případě porušení tohoto ustanovení může Provozovatel okamžitě přerušit poskytování Služeb bez nároku Zákazníka na vrácení částky za poskytování Služby.
7.2. Zákazník má povinnost zdržet se aktivit, které spadají do následujícího výčtu:
7.3. Zákazník je povinen využívat Služby v souladu se zásadami poctivého obchodního styku, právními obyčeji a zvyklostmi.
7.4. V případě, že je v poskytování Služby Zákazníkovi poskytnutá licence, jedná se vždy o licenci nevýhradní, kdy je Provozovatel oprávněn k výkonu práva, ke kterému udělil nevýhradní licenci, jakož i k poskytnutí licence třetím osobám. Zákazník nemůže poskytnut oprávnění tvořící součást licence třetí osobě. Zákazník může licenci postoupit třetí osobě zcela nebo z části jen s Písemným souhlasem Provozovatele. Výše uvedené platí, pokud nebylo vzájemnou Písemnou dohodou mezi Zákazníkem a Provozovatelem stanoveno jinak.
7.5. Zákazník je odpovědný za veškerou škodu způsobenou jím Provozovateli, jeho dalším Zákazníkům nebo třetím stranám.
7.6. Zákazník se zavazuje provést na své straně veškerá opatření potřebná k zamezení vzniku škod. Zákazník je odpovědný za následky způsobené Služeb.
7.7. Zákazník má povinnost informovat Písemně a bez zbytečného odkladu Provozovatele o hrozbě vzniku škody a její možné výši. Porušením této povinnosti zaniká Zákazníkovi právo na jakoukoliv náhradu škody.
7.8. Zákazník je při změně svých údajů poskytnutých Provozovateli a vedených na Webových stránkách Provozovatele povinen tyto údaje bez zbytečného odkladu aktualizovat. Dle dohody může údaje za zákazníka změnit Provozovatel. V případě že informace nebudou aktualizovány, nese Zákazník plnou odpovědnost za případné vzniklou škodu.
7.9. Zákazník je povinen učinit všechna opatření pro ochranu veškerých informací a údajů poskytnutých jim Provozovateli, včetně přihlašovacího jména a hesla, pro správu a užívání služeb a pro přístup do jeho Uživatelského účtu. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu. Zákazník není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám. Zákazník je odpovědný za jakoukoli škodu vzniklou zneužitím daných informací či údajů při porušení tohoto ustanovení.
7.10. Zákazník má povinnost zamezit porušování dobrých mravů a veřejného pořádku, platných právních předpisů i VOP prostřednictvím jeho uživatelského účtu. Provozovatel má právo Uživatelský účet Zákazníka zrušit v případě, že Zákazník nevyužívá Služby
poskytované Provozovatelem a účet není využívají po dobu delší než 3 měsíce a také v případě, že porušuje povinnosti ze Smlouvy či VOP.
7.11. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům a na jejich opravu. Zákazník má právo požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu.
7.12. Zákazníkova práva v vadného plnění se řídí příslušnými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 a 1925, § 2099 a 2117 a § 2158 a 2174 občanského zákoníku).
7.13. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci poskytnutých Služeb Písemně na Kontaktní adresu Provozovatele. Lhůta pro vyřízení reklamace je 20 pracovních dnů. Reklamace proti výši účtované ceny za poskytnuté Služby nemá odkladný účinek a je Zákazník povinen zaplatit účtovanou cenu v plné výši jak, jako by reklamace nebyla uplatněna. Zákazník má právo na vrácení přeplatku nebo snížení ceny v případě, kladného vyřízení reklamace, případně podstatné prodlouženi doby poskytování Služeb odpovídající prodlení.
7.14. Zákazník prohlašuje, že je v plném rozsahu nositelem nebo vykonavatelem majetkových práv, práv vyplývajících z ochranných známek a jiných průmyslových práv souvisejících s jeho využíváním Služeb poskytovaných Provozovatelem.
7.15. Zákazník má právo žádat o předčasné ukončení poskytování sjednané Služby, a to Písemným oznámením. Pokud žádá nevyužije nebo nepřipustí nepřenosné poskytování sjednané Služby v objednaném rozsahu, nemá žádný nárok na navrácení díve skutečných plateb souvisejících s danou Službou, pokud není ve VOP stanoveno jinak.
8.1. Provozovatel potvrzuje, že splňuje veškeré zákonem stanovené požadavky a předpoklady týkající se ochrany osobních údajů.
8.2. Zákazník souhlasí se zpracováním a uchováním jeho osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
8.3. Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné a budou použity v nezbytné míře pouze k poskytnutí plnění ze Smlouvy a k marketingovým akcím Provozovatele. Provozovatel je oprávněn sdílet nezbytná osobní data s třetími stranami za účely poskytnutí plnění ze Smlouvy, jako například data potřebná pro doručení zboží či data poskytovaná poskytovatelům platebních bran.
8.4. Provozovatel i Zákazník se zavazují, že budou po dobu trvání smluvního vztahu, stejně jako po jeho ukončení dodržovat mlčenlivost o veškerých skutečnostech týkajících se Smlouvy a Služeb poskytovaných Provozovatelem, včetně vzájemné komunikace mezi Provozovatelem a Zákazníkem. Provozovatel i Zákazník vzniku povinnost mlčenlivosti nárok na náhradu újmy způsobené porušením mlčenlivosti. Veškerá komunikace mezi Provozovatelem a Zákazníkem je považována za přísně důvěrnou.
8.5. Provozovatel i Zákazník se zavazují, že neposkytnou třetí straně žádné informace, na které se vztahuje povinnost dle předchozího odstavce, a to včetně jejich písemné komunikace, bez předchozího Písemného souhlasu druhé smluvní strany, pokud není ve VOP stanoveno jinak. K mlčenlivosti jsou spádány následující výjimky, na které se ustanovení o povinnosti mlčenlivosti nevztahují:
8.6. Ochrana informací je omezena v případě, kdy má Provozovatel informační povinnost stanovenou zákonem resp. kdy jsou informace vyžádány státními orgány na základě zákonného zmocnění, nebo se jedná o informace, které jsou veřejně dostupné.
8.7. Provozovatel se zavazuje zabezpečit ochranu osobních údajů před neoprávněným nebo náhodným přístupem, změnit změně poskytnutých údajů, jejich ztrátě či zničení, neoprávněnému přenosu nebo jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i jinému zneužití. Osobní údaje, které jsou poskytnuty Zákazníkem Provozovateli za účelem vytvořením Objednávky a pro účely marketingových akcí mohou být shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům a na jejich opravu. Zákazník má právo požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu.
8.8. Zákazník souhlasí poskytováním svého webového profilu/účíku s údajnami tzv. cookies s jejich zpracyfikemi na Webových stránkách Provozovatele možné vytvořit Objednávku Služeb a závazky Provozovatele ze Smlouvy plnit, aby vzhlazeju tzv. cookies na zařízení Zákazníka, může Zákazník souhlasit podle předchozí věty například odvolat v nastavení svého webového prohlížeče.
8.9. Další informace týkající se ochrany informací a osobních údajů, včetně našich Zásad ochrany osobních údajů, jsou dostupné na Webových stránkách Provozovatele.
9.1. Platné VOP jsou k dispozici na Webových stránkách Provozovatele.
9.2. Veškerá ujednání mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí občanským zákoníkem a právním řádem České republiky, těmito VOP a případně také dalšími smluvními podmínkami Provozovatele.
9.3. Zákazník souhlasí s tím, že Provozovatel je oprávněn v době trvání smluvního vztahu mezi Provozovatelem a Zákazníkem změnit své VOP. O této změně bude Provozovatel Zákazníka informovat formou Oznámení. V případě podstatné změny VOP, která bude pro
Zákazníka představovat zhoršení jeho postavení, má Zákazník právo vypovědět Smlouvu ve lhůtě 30 kalendářních dnů od doručení Oznámení o takové změně. V případě, že Zákazník tuto možnost se smluvě využije, se má za to, že se změnami v plném rozsahu souhlasí a že změny přijal. V případě vypovězení Smlouvy Zákazníkem z důvodu uvedeného v tomto ustanovení činí výpovědní lhůta 2 měsíce.
9.4. V případě rozporu mezi ustanoveními Smlouvy a VOP budou upřednostněny ustanovení Smlouvy.
9.5. Je-li některé ustanovení těchto VOP neplatné či neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatném ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost jednoho ustanovení nemá vliv na platnost ostatních ustanovení.
9.6. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 20. února 2020.
9.7. Všechny spory vyplývající ze vztahu mezi Provozovatelem a Zákazníkem budou řešeny v prvé řadě smírně.
9.8. Kontrolu živnostenského oprávnění provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce provádí kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitele hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.
9.9. Je-li Zákazník zároveň spotřebitelem a vznikne-li mezi Provozovatelem a takovým Zákazníkem spor, který nebude možné vyřešit smírnou dohodou, má Zákazník právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci za účelem mimosoudního uspořádání tohoto sporu (https://www.coi.cz). Toto právo má Zákazník uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy poprvé uplatnil právo, které je předmětem spotřebitelského sporu. Pro podání stížnosti týkající se poskytnutých Služeb a pro získání informací o vyřešení sporu online platby mimoúřední řešení sporu může Zákazník rovněž využít online platformu, která je zřízena Evropskou komisí (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
9.10. Práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy přecházejí na právní nástupce Provozovatele a Zákazníka. Převod práv a povinností Zákazníka na třetí osoby je možný pouze s předchozím Písemným souhlasem Provozovatele. V případě, že Zákazník převede svá práva a povinnosti ze Smlouvy na třetí osobu bez předchozího souhlasu Provozovatele, je tento převod považován za neplatný a vůči Provozovateli za neúčinný. Souhlasí s takovým převodem může být udělen dodatečně, v takovém případě převod za platný a účinný ke dni udělení souhlasu Provozovatelem, pokud nebudou Provozovatelem stanoveno jinak. Zákazník je v případě převodu svých práv a povinností ze Smlouvy povinen plně informovat třetí osobu o všech právech a povinnostech vyplývajících ze Smlouvy a VOP.